Startdag Kabouters

Datum: 
20/09/2020 - 13:00 tot 15:00

Dag liefste Pagadders, Leeuwkes, Kabouters, Sloebers, Joro’s, +12’ers, +14’ers en +16’ers! 

Zijn jullie klaar voor weer een spetterend evenement van KSA Petegem? Op 18, 19 en 20 september gaat onze jaarlijkse startdag door. Door de coronamaatregelen zal deze er dit jaar een beetje anders uitzien dan anders. Natuurlijk zorgen we opnieuw voor een superleuk weekend vol spel en plezier.

Iedereen is hierop welkom om kennis te maken met onze jeugdbeweging.
Wat zal er deze dag allemaal te beleven zijn? Heel veel! Voor de -12 groepen staat er heel wat tofs op het programma zoals een avonturenparcours, een springkasteel, een slingerbak, een doolhof, enzoverder. Natuurlijk worden er ook typische KSA Petegem spellen gespeeld maar deze gaan we nog niet verklappen. De +12 groepen zullen kunnen genieten van een coole/gezellige filmavond!

We respecteren de coronamaatregelen en spreiden daarom onze activiteiten. Voor iedere groep voorzien we een apart aankomstmoment. Hieronder onze weekendplanning:

PLANNING

Vrijdag 18 september

  • +16’ers: 19u - 21u30

Zaterdag 19 september 

  • Pagadders: 10u - 12u.
  • Sloebers: 13u - 15u
  • Joro’s: 16u - 18u
  • +14’ers: 19u - 21u30

Zondag 20 september

  • Leeuwkes: 10u - 12u
  • Kabouters: 13u - 15u
  • +12’ers: 16u - 18u30

BELANGRIJKE INFO!

  • Wie ziek is in de vijf dagen voorgaand aan onze startdag zal helaas niet kunnen deelnemen.
  • Behoort u of uw zoon/dochter tot een risicogroep dan vragen wij u vooraf advies in te winnen bij uw huisarts.
  • We vermijden de drukte. We vragen daarom om een half uurtje vroeger aan te komen. Dit geeft ons de tijd om iedereen op een gepaste manier te verwelkomen. We ontvangen meerdere groepen per dag. Op het einde van de startdag vragen we jullie dan ook om niet te lang te blijven plakken.
  • Hou steeds voldoende afstand en vergeet jullie mondmasker niet!
  • Er wordt een kleine bar voorzien. Uiteraard vragen we hier om de coronamaatregelen te respecteren.  Blijf dus in uw eigen bubbel en hou voldoende afstand.
  • We voorzien een verschillende in- en uitgang. De ingang wordt voorzien aan de linkse zijde van het lokaal (kant palaestra). De uitgang wordt voorzien aan zijde van de Stijn Streuvelslaan. Beiden worden goed bewegwijzerd.
  • Tijdens de activiteit vragen we jullie om de afstand tot de groepsbubbel van uw zoon/dochter te bewaren.

We hopen jullie allen te verwelkomen. Vriendjes en vriendinnetjes zijn steeds welkom! Vergeet zeker jullie goed humeur niet!

Groetjes!

De voltallige leidingsploeg, het feestcomité en het bouwfonds.